اسکریپت پرداخت

خرید اسکریپت پرداخت آنلاین بانک ملت و سایر بانک ها

 

اسکریپت پرداخت آنلاین با قابلیت اتصال به 3 درگاه بانکی پیش فرض

اسکریپت پرداخت آنلاین یک نرم افزار کامل و بسیار سبک برای اتصال به حساب بانکی شما از طریق درگاه آنلاین بانک شما میباشد که در واقع برای شما ایجاد یک شعبه واریز وجه اینترنتی را فراهم میکند. کاربران و مشتریان شما با استفاده از این نرم افزار براحتی میتوانند به میزان مورد نیاز پول به حساب بانکی شما واریز کنند و سپس با دریافت فیش (رسید اینترنتی) از این واریز وجه اطمینان حاصل کنند. همچنین قابل ذکر میباشد که امکان پیگیری کامل این واریزی ها نیز به صورت آنلاین و کاملا الکترونیکی برای شما مقدور خواهد بود تا با اطمینان خاطر هرچه تمام تر مشتریان و کاربران خود را به سمت شعبه الکترونیکی حساب بانکی خود هدایت کنید.

اسکریپت پرداخت آنلاین یک سامان پرداخت الکترونیک مطمئن بوده برای رفع نیاز های پرداخت های الکترونیکی (آنلاین) بین شما و کاربرانتان. فراموش نکنید که این نرم افزار قابل توسعه و ویرایش به میل و نیازمندی های شما بوده و براحتی و در عرض چند ساعت میتواند تبدیل به یک فرم پرداخت کامل بستگی به نیازمندی های شما شود.

این اسکریپت بصورت پیش فرض قابلیت اتصال به 3 درگاه بانکی (همزمان) را دارد و امکان اتصال درگاه های دیگر نیز فراهم است

 

برخی از دیگر از امکانات این نرم افزار پرداخت آنلاین:

  • پشتیبانی از درگاه های پیشفرض درگاه بانک ملت ، درگاه بانک پارسیان ، درگاه واسط زرین پال
  • امکان سفارش درگاه تمام بانک های ایرانی
  • قابلیت تعویض یا سفارش قالب اختصاصی و دلخواه
  • کاملا ریسپانسیو و مناسب برای نمایش و استفاده همزمان در گوشی
  • نگهداری و مدیریت بدون نیاز به داشتن هیچگونه دانش فنی

 

برای مشاهده دمو اسکریپت پرداخت کلیک کنید

سفارش خرید نرم افزار پرداخت الکترونیکی از اساس پلن مورد نظر از طریق تلگرام و یا فرم سفارش در سایت امکان پذیر میباشد

 

نرم افزار پرداخت آنلاین,اسکریپت پرداخت,پرداخت آنلاین,خرید اسکریپت,خرید نرم افزار آنلاین,اسکریپت جدید,اسکریپت درگاه بانکی,اسکریپت پی,پرداخت با درگاه بانک,pay script,خرید pay script,سفارش درگاه اختصاصی,درگاه بانک ملت,درگاه بانک پارسیان,درگاه بانک سامان,خرید اسکریپت بانک ملت,اتصال به درگاه ملت,احسان دیزاین,نرم افزار اختصاصی,ساخت نرم افزار,سفارش درگاه