ehsandesign
درباره نویسنده

تیم طراحی و برنامه احسان دیزاین مجری برتر پروژه های تحت وب با بیش از 14 سال سابقه در زمینه برنامه نویسی وب. مجری حرفه ای طراحی سایت هواپیمایی، فروش وب سرویس، طراحی سایت موزیک، ساخت فروشگاه، سایت فروش فایل و طراحی انواع نرم افزارهای آنلاین تحت وب.

ثبت اپ در گوگل

ثبت حساب رسمی google developer

همکاران برنامه نویس و یا توسعه دهنده اندروید میتوانند جهت ثبت یک حساب رسمی و کاملا وریفای شده گوگل با ما در ارتباط باشند. داشتن یک اکانت google developer به شما این امکان را میدهد تا اپ های اندرویدی خود را بدون واسطه و بدون هیچ مشکل قانونی در مارکت اصلی اندروید (گوگل پلی) به ثبت برسانید.

حساب توسعه دهنده گوگل پلی یا google developer یک آیتم بسیار مهم برای هر توسعه دهنده اندرویدی محسوب میشود که با کمک آن میتواند اپلیکیشن ها و برنامه های خود را جهانی کند بنابر این داشتن همچین حسابی برای هر توسعه دهنده و یا برنامه نویس موبایل توصیه میشود.

 

ثبت حساب رسمی گوگل پلی در احسان دیزاین

 

  • ثبت حساب توسعه دهنده گوگل (google developer) برای دسترسی به google play به صورت کاملا وریفای شده و اورجینال (با نام و مشخصات شما) بدون هیچ محدودیت قانونی در هیچ زمانی.
  • کلیه مراحل ثبت حساب، پرداخت، وریفای قانونی و… توسط احسان دیزاین انجام میشود.
  • اکانت دولوپر کاملا رسمی و وریفای شده خواهد بود.

 

برای اطلاع از قیمت های روز و آخرین هزینه ها با آی دی تلگرام ehsanmdesign@ و یا ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

 

همچنین برای توسعه دهندگانی که نیاز به حساب مجزا و اختصاصی ندارند این امکان وجود دارد تا با کمترین هزینه (نسبت به حساب شخصی) توسط حساب رسمی و وریفای شده احسان دیزاین اپ های خود را در گوگل پلی ثبت و منتشر کنند.

چنانچه تمایل داشته باشید تیم احسان دیزاین با طی کلیه مراحل قانونی و فنی ثبت و انتشار، میتواند اپ های شما رو با هزینه معقول در حساب رسمی احسان دیزاین در گوگل پلی منتشر کند. کلیه مراحل از درخواست تا ثبت نهایی توسط تیم احسان دیزاین انجام میشود و شما فقط یک نسخه از آخرین ویرایش اپ را در اختیار ما قرار میدهید.

 

حساب گوگل پلی, ثبت اکانت گوگل, ثبت و انتشار اپ اندروید, خرید اکانت گوگل, پرداخت حساب گوگل, پرداخت با کارت اعتباری, پرداخت اکانت google, خرید google play, انشار اپ در google play, حساب دولوپر گوگل, انتشار اپ گوگل, ثبت اپ در مارکت, مارکت google play, ثبت در مارکت اندروید, مارکت رسمی گوگل, android market, google play, google developer, google verify