ehsandesign
درباره نویسنده

تیم طراحی و برنامه احسان دیزاین مجری برتر پروژه های تحت وب با بیش از 14 سال سابقه در زمینه برنامه نویسی وب. مجری حرفه ای طراحی سایت هواپیمایی، فروش وب سرویس، طراحی سایت موزیک، ساخت فروشگاه، سایت فروش فایل و طراحی انواع نرم افزارهای آنلاین تحت وب.

دانلود مقاله

دانلود مقاله اثرات دیجیتالی شدن در بازار ایرلاین ها

چند روز پیش عده ای از دوستان برای کار دانشگاه دنبال مقاله ای بودن به اسم اصلی:

digitalisation of market relationships in the airline business: The impact and prospects of e-business

مقاله ای 6 صفحه ای در رابطه با تاثیرات دنیای دیجیتال بر مارکت (کسب و کار) ایرلاین ها (خطوط هواپیمایی). در واقع مقاله به صورت علمی اثر بخشی این فرایند پیشرفته مهم رو نشون میده و توضیح میده که دنیای آی تی و اینترنت چه تاثیرات شگفتی در بازارهای بزرگ بیزینس های مختلف که در اینجا موضوع مقاله خطوط هواپیمایی (بخصوص خرید بلیط هواپیما) میباشد داشته است.

موضوع مهم این بود که این مقاله که بخشی از یک مقاله بزرگتر بوده توسط عده ای جدا شده و به فروش میرسه! در این که حق کپی رایت برای نویسنده خارجی (اصلی) محفوظ هست شکی نیست ولی با توجه به کمبود امکانات برای دانشجویان ایرانی و عدم دسترسی به کارت های بین المللی و امکان پرداخت آنلاین از طریق ویزا و مستر و پی پل و… عده ای از ایرانیان گرامی اومدن مقاله رو دانلود کردن و حالا به صورت ریالی به نفع خودشون میفروشن!

بهر روی من پس از اطلاع از موضوع مقاله رو برای دوستان پیدا کردم و براشون ارسال کردم و تصمیم گرفتم اینجا هم یه نسخه از مقاله رو بذارم در دسترس عموم بلکه نفرات بعدی هم به این گونه مقالات مهم علمی احتیاج داشتن درگیر افراد سودجو نشن.

نسخه اورجینال مقاله (فرمت PDF) رو میتونید از لینک زیر بصورت رایگان دریافت کنید:

دانلود مقاله تاثیرات دنیای دیجیتال بر مارکت ایرلاین ها

download digitalisation of market relationships in the airline business: The impact and prospects of e-business

شما دنبال چه مقالات کم یابی هستید که دسترسی بهش ندارید؟

اسم مقاله رو کامنت کنید در همین مطلب و سعی میکنیم براتون در دسترس قرار بدیم.

پیروز باشید.