ehsandesign
درباره نویسنده

تیم طراحی و برنامه احسان دیزاین مجری برتر پروژه های تحت وب با بیش از 14 سال سابقه در زمینه برنامه نویسی وب. مجری حرفه ای طراحی سایت هواپیمایی، فروش وب سرویس، طراحی سایت موزیک، ساخت فروشگاه، سایت فروش فایل و طراحی انواع نرم افزارهای آنلاین تحت وب.

سیستم آنلاین شاپ

سیستم فروش و ثبت سفارش آنلاین شاپ ها

سیستم فروش آنلاین شاپ! اگر شما هم یک آنلاین شاپ مختصر و کوچیک شخصی یا حتی یه صفحه فروشگاهی بزرگ دارید و حسابی مشغول کمپین های فروش در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام هستید حتما متوجه شدید که پاسخ گویی مرتب به مشتریان از لحظه قیمت دهی تا پرداخت مشتری و ثبت سفارش و تحویل چقدر پروسه سخت و زمان بری هست.

ما در تیم طراحی و برنامه نویسی احسان دیزاین با توجه به همین موضوع تصمیم گرفتیم تا کار شما را راحت تر کنیم و با طراحی یک سیستم ساده و بسیار کاربردی فروشگاهی بتوانید ثبت سفارشات آنلاین خود را براحتی انجام مدیریت و پردازش کنید.

برای اینکار نیاز به هیچ علم و اطلاعات پیچیده ای از کار کردن با سایت و مدیریت سایت و اینها ندارید طراحی سیستم بقدری ساده و پیش پا افتاده است که در کمتر از 10 دقیقه میتوانید عملکرد کل سیستم را یاد بگیرید و سپس آنلاین شاپ خود را براحتی با روش های مکانیزه جدید و بروز شده مدیریت کنید.

سیستم فروش آنلاین شاپ چه کار میکند؟

به طور خلاصه ما به شما سیستمی تحویل میدیم که میتوانید با استفاده از آن از پروسه قیمت دهی به مشتری تا ثبت سفارش و دریافت رسید خرید را بصورت اتوماتیک و تحت وب انجام دهید. یعنی فقط کافیست اگر مشتری از شما قیمت محصولی خواست لینک کوتاه محصول را در سایت برایش ارسال کنید یا حتی میتوانید قیمت را به مشتری همان لحظه اعلام کنید و اگر تصمیم به خرید و ثبت سفارش داشت آدرس لینک کوتاهی را برایش ارسال کنید تا ایشان بتواند در همان لحظه مشخصات مورد نیاز را وارد و سپس به درگاه آنلاین بانکی شما متصل شود و (یا همچنین مبلغ را برای شما کارت به کارت و عکس فیش را همراه سفارش ضمیمه کند) و پس از تکمیل سفارش، رسید ثبت شده را برایتان در تلگرام، واتساپ، دایرکت اینستاگرام یا هرجای دیگری ارسال کند و شما پروسه آماده سازی و تحویل را شروع کنید.

این کار نه تنها به شدت باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما میشود که اولین نتیجه آن گذاشتن وقت بیشتر در کمپین تبلیغاتی، محصول و فروش شماست، بلکه در کنار آن یک حالت رسمی تر و حرفه ای تر به کسب و کار اینترنتی شما میدهد که خودش باعث اعتماد بیشتر مشتری و وزین تر شدن بیزنس اینترنتی شما نیز هست.

 

آنلاین شاپ شما وابسته به نرخ ارز میباشد؟ شما با استفاده از این سیستم میتوانید فقط نرخ ارز ترجیحی روزانه خود را وارد کنید تا تمام سفارشات شما همان لحظه با نرخ ارز روزانه شما محاسبه شود

 

امکانات سیستم آنلاین شاپ چیست؟

لیست امکاناتی که سیستم فروش آنلاین شاپ به شما میدهد را بصورت تایتل وار بررسی میکنیم:

  • امکان سفارش اسکریپت بصورت کاستومایز دقیقا بر اساس نیاز های شما بدون هیچ محدودیت (هرچقدر که بخواهید سفارشی سازی خواهد شد)
  • اشتراک گذاری لینک کوتاه سیستم ثبت سفارشتان در شبکه های اجتماعی فقط با یک کلیک
  • امکان اتصال به درگاه بانکی شما. (درگاه مستقیم و واسط)
  • امکان استفاده و ثبت سفارش بدون اتصال به درگاه آنلاین (پرداخت بصورت کارت به کارت و ثبت تصویر فیش پرداختی کاربر هنگام ثبت سفارش)
  • رابط کاربری ساده و مینیمال جهت استفاده آسان در دسکتاپ، موبایل، تبلت و تمام دیوایس های مختلف
  • امکان طراحی رابط فارسی و انگلیسی
  • سیستم فوق العاده ساده و آسان ثبت سفارش فقط در چند دقیقه بدون هیچ کار اضافه، ثبت نام و یا پروسه معطل کردن مشتری
  • ثبت مشخصات کامل دریافتی از مشتری همراه مبلغ پرداخت در بخش مدیریت و نگهداری آرشیو مادام العمر
  • پیامک واریزی و تایید ثبت سفارش برای مشتری و مدیر فروشگاه
  • ارائه کد تراکنش و رسید پرداخت به مشتری پس از ثبت سفارش موفق
  • طراحی حرفه ای بر پایه سیستم مدیریت محتوا محبوب وردپرس جهت کارکرد آسان تر
  • امکان هاست و میزبانی سیستم شما بر روی سرور های امن و پر سرعت ما + نگهداری و پشتیبانی از سیستم
  • دریافت اطلاعات سفارش از مشتری فقط در چند فیلد سپس پرداخت و دریافت رسید به همین سادگی!
  • امکان ساخت مبدل ارز برای تبدیل قیمت ها برای فروشگاههای وابسته به نرخ روزانه ارز. فقط نرخ ارز روزانه تان را وارد کنید سپس تمام سفارشات شما با همان نرخ محاسبه و ثبت سفارش خواهند شد.
  • امکان راه اندازی فروشگاه روی دامنه اختصاصی خودتان یا میزبانی توسط ما روی ساب دامین میزبانی شده بر سرور های ما
  • امنیت فوق العاده بالا اطلاعات و پرداخت ها با آخرین بروز رسانی های مداوم سیستم

 

سیستم فروش آنلاین شاپ

برای خرید سیستم فروش آنلاین شاپ چه کار کنم؟

شما برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت راهنمایی و ثبت سفارش خرید این سیستم میتوانید به اکانت تلگرام ما به آیدی @edteamword پیغام و یا به شماره واتساپ 09370904004 (برای ارسال پیغام مستقیم در واست اپ اینجا کلیک کنید: پیغام به واتساپ تیم احسان دیزاین) پیغام ارسال کنید و ما در اولین فرصت پاسخگوی سوالات و سفارشات شما خواهیم بود.

 

 Ehsan Design Online Shop Selling Script, Best ECommerce System for Instagram Shopping Pages in 2022. Online Shop, Instagram Shopping, ECommerce System, Customer Support, Web Design.