ایندکسر بک لینک

ایندکس بک لینک اختصاصی

حتما تاحالا برای شما هم بارها پیش آمده که پس از ساخت بک لینک، رپرتاژ آگهی و… هرنوع لینک برگشتی به سایتتون دچار مشکل عدم ایندکس یا دیر ایندکس شدن لینک ها در موتور های جستوگر از جمله گوگل بشید.

در این چنین مواقع اصولا وب مستر های حرفه ای به سمت نرم افزارهای ایندکسر میروند و لینک ها رو توسط ایندکسر ها یا همان ثبت کننده ها به روشهای حرفه ای و خاصی ارسال میکنند تا هرچه سریعتر ایندکس شوند. ایندکسر های مختلفی اعم از رایگان و پریمیوم (ویژه پولی) در دنیا وجود دارند که خیلی ها به صورت نرم افزاری و خیلی ها به صورت آنلاین (اسکریپتی) هستند اما مهمترین نکته در این بحث این هست که ایندکسر چقدر کیفیت دارد و چقدر مورد اعتماد میتواند باشد؟ یه ایندکسر خوب علاوه بر استفاده از فرمول های پیچیده ثبت لینک ها و سرعت کار ، باید کاملا امن نیز باشد تا لینک های شما اسپم شناخته نشوند و این نکته بسیار مهمی هست که ایندکسر ها رو از هم متمایز میکنه. اصولا ایندکسر های رایگان دقیقا شامل همین شرایط میشوند یعنی کیفیت بسیار پایین و ریسک اسپم بالا و استفاده از اونها کار بسیار خطرناکی هست بنابر این وب مستر های حرفه ای همیشه ایندکسر های پریمیوم و حرفه ای رو انتخاب میکنند. همچنین یکی دیگر از موارد سر راه این هست که ایندکسر های پریمیوم و با کیفیت اصولا هزینه دلاری دارند که با تبدیل به ریال ما قیمت تمام شده برای وب مستر بالا میرود و در نتیجه وب مستر علاوه بر مشکلات پرداخت و غیره با هزینه های گوناگون هم رو به رو میشود.

 

یک ایندکسر اختصاصی حرفه ای میتواند ساعت ها زحمت و هزینه شما را برای ثبت لینک ها و بک لینک ها را به ثمر رسانده و تکمیل کار شما را گارانتی کند

 

در حال حاضر گروه نرم افزاری احسان دیزاین سرویسی فراهم آورده که میتوانید لینکهای خودتون رو به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد ایندکس کنید. ما با یک ایندکسر اختصاصی لینک های شما رو در کمتر از 1 روز با فرمول های بسیار پیچیده و دقیق برای موتور های جستجوگر ارسال میکنیم تا هرچه سریعتر و با کیفیت بیشتر شروع به ایندکس کنند. البته دقت داشته باشید که زمان پاسخدهی این درخواستها (پس از ثبت ایندکس) هیچ زمان بندی دقیقی ندارد و ممکنه لینکی در عرض چند ساعت تا چند روز بعد ایندکس شود و این شرایط بستگی به متغیر های مختلف موتور جستجوگر (مثلا گوگل) در اون لحظه و در اون تاریخ و نوع لینک شما و پاسخدهی به آن دارد.

امکاناتی که ایندکسر اختصاصی ما ارائه میکند:

  • ثبت 1 تا 10 لینک در هر بار درخواست (به انتخاب شما)
  • ایندکس سوپر سریع لینک های شما در گوگل با فرمول پیشرفته اختصاصی
  • ایجاد لینک های هرمی تو در تو به لینک شما (ساخت ده ها بک اختصاصی به لینک شما به صورت هرمی TIER2)
  • امکان استفاده از پراکسی برای ارسال از مبدا مختلف
  • ارسال ریپورت خروجی عملیات و ایندکس ها به صورت فایل اکسل
  • یک بار ثبت برای همیشه
  • کاملا اختصاصی دست ساز مطابق با آخرین الگو های گوگل
  • آپدیت مرتب نرم افزار با تغییرات و آپدیت های گوگل

 

در صورت تمایل میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش ایندکس اختصاصی لینک ها و بک لینکهای خودتون با آی دی تلگرام @ehsanmdesign و یا آدرس ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

 

ehsandesign premium professional SEO indexer. Our indexer allows you to index your links faster than ever before. Index thousands of links with just some click! Generates 100’s of Tier2 Backlinks in Seconds. FAST INDEXING YOUR BACKLINKS with ehsandesign’s premium SEO indexer.