ehsandesign
درباره نویسنده

تیم طراحی و برنامه احسان دیزاین مجری برتر پروژه های تحت وب با بیش از 14 سال سابقه در زمینه برنامه نویسی وب. مجری حرفه ای طراحی سایت هواپیمایی، فروش وب سرویس، طراحی سایت موزیک، ساخت فروشگاه، سایت فروش فایل و طراحی انواع نرم افزارهای آنلاین تحت وب.

سفارس اکسپرت و اندیکاتور

سفارش اکسپرت و اندیکاتور فارکس

کاربرد اکسپرت فارکس چیست؟

اگر بتوانید هر آنچه لازم است در مورد اکسپرت ادوایزر‌های فارکس یاد بگیرید، می‌توانید با استفاده از یک ربات تریدر، بازار را اسکن کنید و وقت خود را برای انجام کار‌های دیگرتان صرفه‌جویی کنید. از آن جایی که بازار فارکس ۵ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته فعال است، فرصت‌های تجاری و معاملاتی بی‌نهایتی در آن وجود دارد. به دلیل زیاد بودن فرصت‌ها، حتی با‌تجربه‌ترین معامله‌گران نیز توانایی ردیابی، تحلیل و تصمیم‌گیری در مورد تحولات ۲۴ ساعته را ندارند. اما استفاده از اکسپرت ادوایزر‌های فارکس که پردازش سریع داده‌های بازار و دقت زیاد حتی بیشتر از با‌تجربه‌ترین معامله‌گران را تضمین می‌کند، بسیار منطقی به نظر می‌رسد. در ادامه‌ی مقاله به معرفی اکسپرت فارکس برای نرم افزار متاتریدر می‌پردازیم.

 

کاربرد اندیکاتور فارکس چیست؟

بازار تبادل ارز خارجی یا فارکس، بزرگترین بازار جهانی محسوب می‌شود. حجم روزانه‌ی این تبادلات تقریبا در حدود دو تیریلیون دلار است. این بازار نیز مانند هر بازار دیگری در حال تغییر است بنابراین برای موفقیت در فارکس، معامله‌گران باید بیاموزند که چگونه می‌توانند رفتار‌های احتمالی آینده‌ی بازار‌ را تشخیص دهند. برای این کار، معامله‌گران باید انواع مختلفی از ‌تحلیل‌ها را انجام دهند. یکی از شناخته‌شده‌ترین ‌تحلیل‌ها، تحلیل یا آنالیز تکنیکال است. این نوع آنالیز برای تعیین رفتار احتمالی آینده، بر اساس ارزیابی داده‌های قبلی بازار انجام می‌گیرد. معامله‌گران در این نوع آنالیز از ابزار‌های زیادی مخصوصا از اندیکاتور‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله به معرفی اندیکاتور فارکس MT4 (MetaTrader 4) برای معامله‌کنندگان خواهیم پرداخت.

 

سفارش اکسپرت و اندیکاتور فارکس

برای سفارش اکسپرت و اندیکاتور حرفه ای گروه ام کیو ال فارسی (MQLFA) میتوانید سفارش خود را با تیمی با تجربه و حرفه ای که حاصل بیش از 10 سال تجربه ترید و کار فنی در بازار بورس فارکس میباشند ثبت کنید. تیم MQLFA با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی همیشگی شما در تمامی مراحل از مشاوره تا طراحی خواهند بود.

برای سفارش اکسپرت فارکس و اندیکاتور فارکس میتوانید با تلگرام تیم ام کیو ال فارسی تماس بگیرید و نوع نرم افزار درخواستی خود را مطرح کنید و سپس با مشاوره با اعضای تیم و برنامه نویسان حرفه ای فارکس برای انتخاب نوع استراتژی یا هدف نرم افزاری خود به نتیجه برسید و سپس اقدام به سفارش آنلاین کنید. تحویل نرم افزار نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد.